باد شرقی

Saturday, April 01, 2006

عجز نامه

نمی دانم چه ام شده!دست و دلم به نوشتن نمی رود.پروژه ای که پیش تر گفته بودم روز 29 اسفند تمام شد و از آن موقع هر کاری می کنم اینجا مطلبی بنویسم, نمی توانم.می دانم که به احترام خوانندگان و دوستانی که به باد شرقی سر می زنند باید به روز باشم.می دانم که وبلاگ نباید مدت طولانی بدون مطلب جدید بماند.اما آن بخش از مغزم که امور مربوط به نوشتن را به عهده دارد -البته نه هر نوشتنی,نا سلامتی الآن هم دارم مینویسم- کرکره ها را پائین کشیده و تعطیل است. حتا برای تحریک و تشویق خودم به نوشتن, وبلاگ جدیدی راه اندازی کردم تا در آن مطالب تخصصی در مورد مقوله نور و تصویر بنویسم اما نشد که نشد.(به محض نوشتن اولین پست درست و حسابی لینکش را اینجا می گذارم).امیدوارم پیش از آنکه دچار یاس فلسفی بشوم این دوره تمام شود.از راه حل های پیشنهادی دوستان - ترجیحا غیر نیهیلیستی - ضمن سپاس فراوان استقبال می شود

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home